Photoshoot med Familjen Bus (med STORT B)!!

Jag fick ett fint litet uppdrag som visade sig vara ganska svårt.
*En stor stjärna till alla barnfotografer.*

Ett otroligt sött objekt med extremt mkt energi skulle fotas inför kommande julklappsdag. Med hjälp av mamma till barnet, som med beröm och tillsägelser fich henne till att kolla in i kameran, fick vi några fina (stilla) bilder.




Att sen fota två busiga systrar var näst intill omöjligt. Den ena kollar in i kameran och den andra bort. Sen byter de position. Men fina är dom!!



Coola storasyrran var lite enklare. Där gick det med att muta att hon fick fota mig sen!




Ja jag vet inte om jag göra mig så bra på bild men fotografen tyckte det var kul!




Det var en mysigt dag!



Kommentarer
Postat av: Lena

Söta små tjejer men hur fasen ser vi ut på bilden längst ner??

2010-11-15 @ 21:26:43
URL: http://lenascrappar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0